Sunday, 17 July 2011

(EN3RGY MIX) DJ BL3ND

Lelaki Memang Suka ‘Menakutkan’ Perempuan :D

P.S. : Aku sedang mendengar lagu Irwansyah – Perempuanku, bila aku perasan lirik dia tak puitis mana pun. Tak ada pulak dia mention pasal nak kira butir pasir ke, nak terlentang tertiarap terguling-guling dalam lautan lahar gunung berapi ke, nak berteriak-teriak tarik-tarik rambut sendiri ke apa.
Tapi entah, aku rasa lagu tu cukup manis sekali. Mungkin sebab lirik dia jujur, tak banyak putar-belit dan tak banyak menipu. Tak hipokrit. Polos.
Mungkin juga sebab melodi dia.
Atau mungkin sebab aku ni yang tak romantik langsung sebenarnya.
Alahai… TT^TT

Wednesday, 6 July 2011

lalala

hye..da lme aku x update blog...hrmmm...x tao ur..nax d'katakan sebok..x ad ur sebok sgt...lau sebok oun..gi skola jewp...hrmm...sjak beberapew bulan nie...BUSAN...facebook busan...mcm2 lg larh bsan..nax wat ape oun...x ad idea...hrmmm....aku nax ctew something..tp x tao ur bez kew x...hehehe...


ctew nye mcm nie...err...uh..ehe..sjew jew...skrang aku da dapat awex baru...tp mude setaon dari aku...umo dy 13 taon...apew...korunk igt snag ke nax jge anak orang nie..susah tao x...ehe...gwau sjew..tp yg jge  tue x gwau ur...nme awex aku nie lau koruk nax tao...gy larh tgok kat FACEBOOK aku....ehe...bdax nie cum3l gax...sato skola nan aku...aku couple nan dy time bulan 7.2011...ehe...time tue dy baru lpas clash nan pkwe dy....so...dy mcj aku...dy ckp nax x couple na dy...so aku blas ur...anew pkwe dy...dy ktew da clash...so aku wat kputusan couple ur nan dy...smpai skrang kteorg mseh couple...tp byk ur gax adegan mrajok,mrah,taching n laen2 lg....


k ur..smpai snie ajew...bubye