Saturday, 31 December 2011

HAPPY NEW YEAR A.K.A SELAMAT TAHUN BARU

                                             
                                              

Friday, 21 October 2011

cinta tiga segi(with code)


Cinta Tiga Segi @ Permintaan Terakhir
Em                    D
Bertahun sudah ku menunggu diri mu
B              Em
Akhirnya kau menjadi milikku
Em                D
Sukarnya untuk ku melupakan mu
B              Em
Kerna kau ku cintai selalu
Am              D               Em
Tapi sayang kehadiran kekasih lama mu
C              D                Em
Datang kembali mengenang cinta dahulu
Em                  Am
Mengapa ini semua harus berlaku
D                 G
Apakah ini semua kerna diri ku
C                            B
Sedangkan aku cuma watak dalam percintaan
C           D           Em
Tak sanggup aku melepaskanmu
Am            D                Em
Kau ibarat terperangkap ditengah lautan
C             D               Em
Tak tahu mana arah untuk kau menuju
Am            D                 Em
Tapi sayang kehadiran kekasih lama mu
C               D                Em
Datang kembali mengenang cinta dahulu
Em                Am
Mengapa ini semua harus berlaku
D                 G
Apakah ini semua kerna diri ku
C                            B
Sedangkan aku cuma watak dalam percintaan
C           D          Em
Tak sanggup aku melepaskanmu
Am             D                Em
Kau ibarat terperangkap ditengah lautan
C             D              Em
Tak tahu mana arah untuk kau menuju
Em                    D
Andai kau pinta untuk melepaskan mu
B             Em
Terpaksa aku turutkan
Em                 D
Mungkinkah ini suatu pengajaran
B              Em
Di dalam percintaan

mimpi indah (with code)

Intro: C Am F G

C
Sekian lama terpisah
Am
Akhirnya kita berjumpa
F G
Bagai sebuah cerita cinta

C
Senyuman yang kau ukirkan
Am
Selalu bermain dimata
F G
Hingga terbawa didalam lena

Am G
Bilaku pejam mata
C - Em - Am
Dirimu yang menjelma
F G C
Bertemu kita didalam mimpi indah

C Am
Ku sering memikirkan dirimu kasih
F G
Tak putus doaku hulur padamu…ohh
C Am
Moga terbuka pintu hatimu untukku
F G C
Membuktikan kejujuran cintaku

C
Impian menjadi nyata
Am
Seandainya kau terima
F G
Cinta yang telah aku berikan
C
Akanku genggam setia
Am
Janji yang telah dibina
F G
Bersama kita menuju bahagia

Bridge: C Am F G 2x

Am G
Bilaku pejam mata
C - Em - Am
Dirimu yang menjelma
F G C
Bertemu kita didalam mimpi indah

C Am
Kau bersinar mengerangi kegelapan
F G
Kau hadir menyeri kehidupanku…Ohh
C Am
Maafkanlah daku kisah cinta lalu
F G C
Takkan ku ulangi kesilapanku

Am G
Kan ku cium tanganmu
C - Em - Am
Sebagai tanda rindu
F G C
Kan ku katakan ku cinta padamu

Am G
Kan ku cium tanganmu
C - Em - Am
Sebagai tanda rindu
F 
Kan ku katakan:
G C
Ohh darling I love you…

Friday, 23 September 2011

anything larh

hellooooo....aku sbnarnye mlaz nax tliz byak2....aku tliz pea yg aku tao jea larh....aku oun x ad idea cgat...tpy aku nax luah an somethink...hurwm...aku rse aku mcam da serik ur couple2 nie...yea ur...couple oun kjap jea...x smpai 2 blan...sblan lbey da break...atoyai....grrr...lbey baek single dlo...anty an ssah lax...sbb nax kne jge lgy...bgy topup...bgy itu la..ini lah..atoyai.....tpy lau x couple busan lax an..x ad cpea nax mcj...nax call...nax lpaz an wndu....and mcam2 lgy larh....hurwm...skrang oun aku tgah busan glea nye....

Sunday, 18 September 2011

soo sad....hurwm...

aku nax ctew somthing....skrang aku da claz nan awex aku...cbb ny...aku clalu ckp pcal claz nan dye...heee....tpy tyme kte claz ue...aku rse somthing..aku rse mcm ad yg aku x pena rse sblom nie...yea ur....slame nie aku cple...aku byase2 jea...tpy kly nie laen lax...bb aku rse aku mle syunk kat dye....npea lah aku slalu wat silap....argh!!!!!buduh nye....aku nax lpea an dye..tpy asal nax pjam mte jea...tringat kat dye...pdhal sume gmba dye aku da delete....x ad sto oun kne mngena psal dye lagy...tpy aku x ley gax....argh~~~npea mcam nie...????aku rse aku da wat ksilpan yg bsar....hurwm.....aku hrap dy ley dpat laky yg lbey baek....aku tao yg aku nie x pndai cgt bab couple2 nie...tpy aku akn blajar....hurwm....WEY...AKU HRAP DPT LPEA AN KOE...N AKU HRAP KTEA LEY JDI KWAN ERK..????  :~D......

Monday, 12 September 2011

iqram sempoyz

hye and assalammualaikum...pea kbar sume yg follow blog n tgox ...thx erk spea yg follow ue..aku x pndai sgt pcal blog2 nie...nie oun bro nax blaja...btw....lau spea rty ue..ajor lar yea...hurwm...amacam raya taon nie..???ad bez kea...lau ad ..mey cerw cket....heee...arap comment erk...uke larh smpai snie jea...aku da x tao nax tlis pea lgy...


DONT FORGET comment.......

Wednesday, 17 August 2011

turn on me...

assalammualaikum sume....da lme aku x update blog aku nie...maklom larh...skrang aku da jadi dax2 gamer...hee....korunk pose pnoh x..????...lau pnoh bgoz ur....yang x pose pnoh ue...krang ur duet raye...ehe...taon nie korunk raye kat anew...aku rse aku raye kat snie jew out....or x...ehe...taon aku harap dapat duet raye lbey sket...sbb aku nax beeli encet bro...maklom larh..aku nie suke kumpol enset....firstly SONY ERICSSON.....my feveret enset ue....skrang aku pkai cybershot jew...k800i...lpas nie nax pkai walkman lax..mgkin w205....maybe walkman yang laen lax....ehe....ue oun lau ckop bajet ur....ehe...hurm....time cuty nie aku x skew sgt..sbb borink glew ur...x tao nax wat pew...lau cuty ada benda yang bez x pew gax an.....hee.....lau dapat gi cc x pew gax..ley maen game puas2....ehe...uke ur...smpai snie jew...lau aku rjen...aku tulis lagy..bubye.....

CRAZY BRAIN

Sunday, 17 July 2011

(EN3RGY MIX) DJ BL3ND

Lelaki Memang Suka ‘Menakutkan’ Perempuan :D

P.S. : Aku sedang mendengar lagu Irwansyah – Perempuanku, bila aku perasan lirik dia tak puitis mana pun. Tak ada pulak dia mention pasal nak kira butir pasir ke, nak terlentang tertiarap terguling-guling dalam lautan lahar gunung berapi ke, nak berteriak-teriak tarik-tarik rambut sendiri ke apa.
Tapi entah, aku rasa lagu tu cukup manis sekali. Mungkin sebab lirik dia jujur, tak banyak putar-belit dan tak banyak menipu. Tak hipokrit. Polos.
Mungkin juga sebab melodi dia.
Atau mungkin sebab aku ni yang tak romantik langsung sebenarnya.
Alahai… TT^TT

Wednesday, 6 July 2011

lalala

hye..da lme aku x update blog...hrmmm...x tao ur..nax d'katakan sebok..x ad ur sebok sgt...lau sebok oun..gi skola jewp...hrmm...sjak beberapew bulan nie...BUSAN...facebook busan...mcm2 lg larh bsan..nax wat ape oun...x ad idea...hrmmm....aku nax ctew something..tp x tao ur bez kew x...hehehe...


ctew nye mcm nie...err...uh..ehe..sjew jew...skrang aku da dapat awex baru...tp mude setaon dari aku...umo dy 13 taon...apew...korunk igt snag ke nax jge anak orang nie..susah tao x...ehe...gwau sjew..tp yg jge  tue x gwau ur...nme awex aku nie lau koruk nax tao...gy larh tgok kat FACEBOOK aku....ehe...bdax nie cum3l gax...sato skola nan aku...aku couple nan dy time bulan 7.2011...ehe...time tue dy baru lpas clash nan pkwe dy....so...dy mcj aku...dy ckp nax x couple na dy...so aku blas ur...anew pkwe dy...dy ktew da clash...so aku wat kputusan couple ur nan dy...smpai skrang kteorg mseh couple...tp byk ur gax adegan mrajok,mrah,taching n laen2 lg....


k ur..smpai snie ajew...bubye

Wednesday, 29 June 2011

DETIK TERINDAH


Sungguh indah bila bersama
Merasa sungguh bahgia
Bersyukur pada yang esa
Di atas pertemuan ini

Ku berjanji akan setia
padamu yang ku kasihi
Marilah kita bersama
Membentuk cinta abadi

Reff:
Dan walauapapun rintangan melanda
Ku harap kita kan tempuhi bersama
Seadanya kau dan ku berjauhan

Membina mahligai seindah permata
Yang kita impikan berdua selamanya
agar kita kecapi bahagia

Ku berjanji akan terima
Seadanya dirimu
Keinginanku setia padaku
Kemarilah wahai sayangku
Kan ku cium tanganmu
Sebagai tanda kaulah kekasihku

Solo (dinsteen & Rizal)

Back To Reff

Ku berjanji akan setia
padamu yang ku kasihi
Marilah kita bersama
Membentuk cinta abadi

oOoohDetik terindah

uh..=="....

x tao ur..npew borink da...arie2 borink..uh...FACEBOOK bosan...TAGGED oun ley gax bosan nyew...hrmmmm.....busan sunggug...hrrrrr....urgh..!!!da x tao nax pew lg....lau ad sapew2 nax bg idea kan bez....PLEASE..........

Friday, 24 June 2011

tanda lelaki telah jatuh cinta

1. Lelaki akan bersungguh-sungguh melakukan sesuatu perkara ntuk kekasihnya dengan rela hati bukan kerana terpaksa atau dipaksa.
2. Lelaki akan sentiasa ingin menghiburkan kekasih hatinya dan berubah menjadi orang yang suka berbual.
3. Lelaki akan kerap menasihati dan memberi pandangan kepada kekasihnya sebagai tanda dia menyayangi kekasihnya itu.
4. Kadangkala lelaki cuba menyekat kebebasan kekasihnya kerana wujudnya perasaan cemburu dan curiga.
5. Lelaki sentiasa berasa takut akan kehilangan kekasihnya.
6. Lelaki tidak menyukai sekiranya kekasih hatinya rapat atau berkawan dengan lelaki lain.
7. Apabila kekasihnya tidak memberi tumpuan sepenuhnya, lelaki akan mudah berasa cemburu dan sensitif.
8. Adakalanya lelaki bersikap seperti keanak-anakan kerana mahukan perhatian dan layanan daripada kekasihnya.
9. Lelaki akan berubah menjadi seorang yang rajin- dan sanggup membantu kekasihnya melakukan apa sahaja.
10. Lelaki mula pandai merajuk kerana ingin dipujuk oleh kekasihnya.
no_people: 11. Lelaki akan mula berasa risau dan curiga apabila kekasihnya berjauhan darinya dalam tempoh yang lama.
12. Lelaki akan sentiasa memastikan keselamatan kekasihnya kerana dia lebih mementingkan kekasihnya daripada dirinya sendiri.
13. Lelaki akan kerap bertanyakan sedalam mana cinta kekasihnya terhadap dirinya.
14. Lelaki tidak akan melayan perempuan lain jika tiada urusan penting.
15. Lelaki akan cuba meluangkan lebih banyak masa dengan kekasihnya walaupun terpaksa menunggu.
16. Lelaki akan cuba membanggakan kekasihnya di depan kawan-kawan atau orang lain.
17. Apabila putus cinta, lelaki mudah berasa serik dan wujudnya rasa tidak percaya dengan cinta perempuan lain. Pada masa yang sama, dia mengharapkan kekasihnya kembali.
18. Lelaki menganggap kekasihnya sebagai orang yang paling dipercayainya dan sanggup berkorban apa sahaja termasuk harta mahupun nyawa.
19. Lelaki tidak akan berlaku curang terhadap kekasihnya. Tetapi apabila mereka curang ini bermakna kasih sayang terhadap kekasihnya itu belum sepenuhnya.
20. Tidak semua lelaki sanggup menitiskan air mata hanya kerana seoran perempuan.

tanda lelaki telah jatuh cinta

Wednesday, 22 June 2011

Wednesday, 25 May 2011

lirik lagu ditiup heningan bayu-APIT

bisikan bayu...
mencium pipiku,
tersentuh...
disanubariku..
kutatap potretmu berulang kali
terbayang ketika bersamamu

kurindu...
belaian manja & tawamu
senyummu...
sering bermain dikalbu..

siang & malamku
jadi tak menentu 
bila kau tiada disisiku
kau bidadariku...
hanya kau yg satu
tiada yg dapat mengantimu...

kurindu....
belaian manja &  tawamu
senyummu...
sering bermain dikalbu..
sayangku...
hadirlah kau dalam hidupku
tanpamu musnahlah segala.....
impianku....

WHATEVER ^_^

sambungan...


semasa dax laki tuu sampai ke tempat dax pompuan tuu tuju..tetiba dax laki tuu nampak dax pompuan tuu berborak ngan dax laki laen...dax laki tuu rsew marah...lalu dyew tros ke tempat dax pompuan tuu...lalu dax laki tuu bertanya.."HEY!!!KAU NIE SAPEW...?"...dax laki yang lagi satu tuu pown jwab..."AKU NIE BALAX DYEW...NPEW..?"...dax laki nie pown jwab..."TAK ADA APE-APE..."...jwab dax laki tuu ngan hampa......dax pompuan tuu cme lihat sajew....lalu dax laki tuu pegi dari tempat ituu...dalam aty dax laki tuu berkatew..."KNPE DYEW WAT AQ MCM NIE...?PADAHAL AKU TAK PERNAH WAT DYEW MACAM TUU...YA ALLAH....APEW LARH NASEB KU INI....."...sbenarnya dax laki tuu ingin meluahkan perasaan dyew dkat dax pompuan tuu...tp naseb dyew memang malang.....


DI SINI SAYA INGIN BERTANYA...
APAKAH JENIS CERITA INI?
JIKA ANDA BEGINI,APAKAH PERASAAN ANDA?

Tuesday, 24 May 2011

WHATEVER ^_^

sambungan cerita...


slpas dax laki tuu ktew begitu..dia pown minx izin nax blek...lalu dax laki tuu pown blek ke umah dia...time tuu da mlm...dia tros mandi n solat...lalu dia berdoa kpd ALLAH S.W.T "YA ALLAH,KAU KABULKAN LAH DOA HAMBAMU INI,AKU INGIN BERSAMANYA...KERANA DIA LAH YANG DAPAT BAHAGIAKAN HIDUPKU..AMIN....."..slpas abez berdoa...dia pown tdo...smsa tdo  dax laki tuu bermimpi tentang dax pompuan yg dyew skew...di dalam mimpi itu..."AWK...."..."YEW ,SYEW..AD APEW..?"..."BULE TAK SYEW IDOP DGN AWK..?"..."BULE TAPI SATU JEW SYARAT SYEW..."..."PEW DYEW..?"..."AWK KNEW JGE SAYA SAMPAI BILA2..BULE TAK?"..."BULE...SAYA JANJI.."...hari pown da siang...dax laki tuu bgon lalu terkejot...dax laki tuu ckp"BETUL KE MIMPI AKU NIE..?"...ktew dax laki tuu...lpas itu...da brapew jam berlalu..dax laki itu teria mcj drpd dax pomapuan tuu...dyew tlis.."AWK..NNTY JMPEW YEW...?"..dax laki tuu pown bersiap...slpas bersiap...dyew tros jmpew dax pompuan tuu...


bersambung...

WHATEVER ^_^

hyep...how u allz..?blabla and bla...arie nie aq nax ctew swatuu x tao ur best kew tak...ehe...npew dalam idop ktew kne ad cinta...cinta yg kuat sampai ke akhir hayat...kenapa....cbew ctew skewt...aq pown pena alami suasana mcm tuu...tp laen drpd yg laen...mlaz ur aq nax ctew pasal kesah aq...ktew tros ke tjok aq ari nie...WHY WE NEED LOVE...??..aq rsew ann cinta yang ktew nax slama nie mcm anew..adakah cinta yg kuat atau skdar cinta yg slalu nax skewt kan aty ktew...maksod aq kat sni ialah...pena larh sowang dax laki nie dyew skew kat bdax pompuan nie...dax pompuan cantex cgt...sampai rmai dax laki mnat dyew..pastu dax laki nie ktew dalam aty dyew "AKU SUKA DIA,TAPI MACAM ANEW LAU DIA TAK SUKA KAT AKU..??"..ktew dax laki tuu..dax laki tuu pown nekad nax dapatkan dax pompuan tuu...rmai yang ktew dax pompuan tuu single...dan dax laki ttuu pown ktew.."ORANG KATA DIA SINGLE..NIE LARH PELUANG AKU NAX RAPAT NGAN DIA.."ktew dax laki tuu dgn tabah...stelah 2 mggu berlalu...dax laki tuu pergi jmpew dax pompuan dan berktew.."HYE..NAX KNAL BULE TAK?"..ktew dax laki tuu...and then dax pompuan tuu pown jawab..."BULE...PEW SALAH NYEW AN.."...stelah hmper 45 mnit mreke borak...(lme gax ann)...dax laki tuu pown berktew..."AWK...BULE TAK SAYA JADI TEMAN AWAK...??"...and then dax pompuan tuu pown jwb.."AWAK..SAYA TAK READY LAGI LARH...NANTI KALAU SAYA DA READY..SAYA BAGITAU AWK YEA..."..ktew dax pompuan tuu..dax laki tuu sdikit hampa...tp dalam aty dax tuu ktew..."TAK PEW..ASALKAN AKU DAPAT DIA.."...


bersambung....